Saturday 18 February 2012

Video klip lucah 30 saat Melia Aimelia disebarkan penggodam akaun facebooknya?

Masih dengan isu video lucah pelakon karipap-karipap cinta, Melia Aimelia. Lamanfacebook milik Melia Aimelia nampaknya telah digodam oleh individu yangnampaknya sengaja mahu memalukan Melia Aimelia, lebih-lebih lagi bila kami melihat cover profile Melia Aimelia dilihat sedang mesra bersama seorang lelaki.




Mungkinkah orang yang menggodam facebook Melia Aimelia sengaja meletakkan gambar sebegitu bagi menjatuhkan lagi maruah Melia Aimelia sebagai seorang selebriti.

Tetapi kita tidak boleh menolak sekiranya orang yang meng’hack’ facebook Melia Aimelia adalah mungkin orang yang sama mengirimkan video 30saat yang cukup untuk memalukan Melia Aimelia. Walaupun ia belum cukup sah untuk mengatakan video lucah itu memang dilakukan oleh Melia Aimelia atau tidak, namun hal yang terjadi seakan sudah boleh diagak.

Seseorang yang misteri mungkin sedang cuba untuk memalukan dan menjatuhkan maruah Melia Aimelia! Dibawah adalah snapshot dari facebook Melia Aimelia dan cuba lihat di profile picture laman facebook Melia Aimelia ini, sepertinya betullah yang profile ini sudah di hack!



 Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© nadiaelias.com, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena