Saturday 11 February 2012

Alif & Anne bercinta? Kenapa Dengan Zarina?



Pasti’nya semua tidak sabar sabar untuk mengetahui perkembangan kontroversi Zarina Anjoulie dan Aliff Azizhari ini.
Ini ada sesuatu yang baru untuk anda yang kami terlepas pandang dan juga gossipterbaru berkaitan Aliff Aziz danAnne Ngasri.
Beberapa jam sebelum kenyataan Zarina Anjoulie yang menjadi satu perhatian ramai di’tulis, kami dan ramai orang terlepas pandang akan sesuatu yang penting.
Menurut tulisan Zarina Anjouliedi Twitter, beliau memulakan ayat dengan berkata bahawa yang telefon bimbit beliau sudah hilang semua nombor telefon.
Dan, kemudian seakan menyindir Aliff Aziz dengan bertanya secara sinis sama ada jejaka itu bersama Anne Ngasri atau tidak — seterusnya menyambung dengan berkata beliau ada menyimpan video Aliff Aziz ketika mabuk. Haa.


Menurut sumber kami yang boleh di’percayai, Aliff Aziz kini sudah sah bercinta dengan Anne Ngasri tetapi masih tidak lekang sikap mahu mencuba teman wanita baru dan sikap beliau itu nampaknya memakan diri.
BONUS: Ada sumber lain memberitahu yang mereka terserempak dengan Aliff Aziz & Anne Ngasri berpimpinan tangan di Genting Highland, Pahang pada Isnin yang lalu. Tetapi, mereka tidak berduaan. Hmm.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© nadiaelias.com, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena